Ułatwienia dostępu
Oferowanie usług zgodnych z przepisami prawa, akceptowanych przez obecnych i przyszłych Klientów, spełniających ich potrzeby i oczekiwania tak, aby ich zadowolenie przekładało się na rozwój gospodarczy Dolnego Śląska i umacniało naszą pozycję na rynku.
Ciągłe doskonalenie jakości oferowanych usług i niwelowanie ograniczeń w zakresie ich dostępności.
Utrzymywanie wysokich standardów zarządzania, przekładających się na wysoką kulturę organizacyjną.
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy, jako wiarygodnej i profesjonalnej instytucji finansowej, działającej w celu wypełniania misji wspierania przedsiębiorczości, elastycznej i dostosowującej się do uwarunkowań rynkowych, między innymi w wyniku zastosowania innowacyjnych rozwiązań i metod działania.
Utrzymywanie pozytywnych relacji z otoczeniem oraz wewnątrz firmy, pomiędzy pracownikami, opartych na wzajemnym poszanowaniu, zaufaniu i lojalności.
Inicjowanie i współtworzenie ekosystemu gospodarczego sprzyjającego rozwojowi przedsiębiorczości.
Ciągły rozwój, wyznaczanie krajowych standardów oraz kierunków działania w zakresie świadczonych usług.
Doskonalenie wszystkich realizowanych procesów pod względem jakości i efektywności ich realizacji.
Tworzenie warunków dla samouczącej się organizacji, która sprosta wszystkim biznesowym oczekiwaniom Klientów, a pracownikom pozwoli, poprzez edukację, szkolenia i motywację, zaspakajać własne ambicje oraz realizować cele strategiczne firmy.
Inwestowanie w nowoczesne technologie i rozwiązania organizacyjne, a także w wykwalifikowanych pracowników i współpracowników, w celu podnoszenia jakości świadczonych usług i rozszerzania zakresu prowadzonej działalności.
Korzystanie z doświadczeń innych instytucji, poprzez nawiązywanie współpracy i udział we wspólnych przedsięwzięciach.